Raw Culture ApS

Det bør være let at tage de gode valg

Når smag møder sundhed og kvalitet

Raw Culture, en nyopstartet kombucha virksomhed, ønskede at udvikle deres brand og visuelle identitet på tværs af egen webshop, sociale medier og fysisk markedsføringsmateriale.

Med farverige produkter og en vision om at gøre det let at være sund og tage de gode valg, skabte vi nogle rammer for at strømligne brandet og alt, hvad de udtrykker.

Font og farver

KOMPROMISLØS KOMBUCHA

Kombucha (udtales: “kom-bu-tja”) er en let boblende fermenteret te, som består af te, sukker og en symbiotisk kultur af bakterier og gær kaldet en SCOBY. Under fermenteringsprocessen omdanner SCOBY’en sukkeret til forskellige venlige bakterier og syrer.

Tankerne

Udgangspunktet var 3 farverige alternativer til en sodavand og en mission om at gøre det let at tage de gode valg. Ønsket var at gøre disse kombucha så smagsfulde, at det bliver en no brainer at vælge en “Ronia” i køleskabet fremfor en Pepsi Max. 

Med det sagt er målet også at bringe kombucha videre fra niche-kategorien til en mere etableret, mainstream genre. En frisk og livlig identitet blandet med det nostalgiske analoge, blev udfaldet af processen for at tiltrække de unge og hippe. 

Ud fra disse tanker viderebragte Mute identiteten ud på webshop, sociale kanaler og i fysisk markedsføringsmateriale.

Kontakt

Patricia Vagtholm

Mute Media ApS
pv@mutemedia.dk
+45 23 95 21 22

CVR: 40364765