TRUNK Nordic ApS

When you question your perception of time

Whiskey, Blue Jeans, Cheese, Wine...

TRUNK ønskede at udvikle en kampagne til lanceringen af en ny læder kollektion med computer sleeves, iPad og iPhone covers. Den skulle fungere som en forlængelse af deres mission om at beskytte det, der betyder mest for os. Budgettet var lavt med et ønske om et koncept og content produktion til sociale medier. Så hvordan får man mest ud af så lidt som muligt?

Fast forward – udgangspunktet blev “Tid” og hvordan rigtig mange ting i livet bliver bedre som de ældes. Believe it or not. 

“Why do we think of time as the inescapable enemy? Embrace it. A lot of good stuff gets better with age: whiskey, blue jeans, cheese, wine, friendships, wisdom…⁠

Embrace what time brings along. Scars and imperfections as well as beauty and wisdom. That’s what makes it unique, right. Just like your leather sleeve. ⁠

So why not let your leather sleeve do the talking. #TrunkWhatMatters “

Tankerne

Læder er en af de mest bæredygtige materialer pga. den lange holdbarhed. En læderjakke, jeg fik af min mor, som fik den af sin, lever ikke kun i bedste velgående. Den er flottere end nogensinde før. Og hvis vi kan se og påskønne aldringen af noget eksternt, hvorfor er det så så svært at påskønne aldringen af os selv?

Budskabet kom af det at vende vores kollektive flugt fra det uopnåelige til en påskønnelse af det. Tiden. Aldringen. At bruge lædersleevet som et fysisk eksempel på det gavnlige ved det at ældes. 

En reminder om og bevidstgørelse af at vende vores flugt til fejring og på den måde beskytte det, der virkelig betyder noget. 

Ud fra disse tanker formidlede Mute historier til SoMe ved brug af små udsnit af stock videoer og billeder for at imødekomme budgettet. 

Kontakt

Patricia Vagtholm

Mute Media ApS
pv@mutemedia.dk
+45 23 95 21 22

CVR: 40364765